A collocazione di diverse sacchetti

U bagagliu hè diventatu unu di i must-have supplies per esce, è u listessu cum'è a categuria di vestiti, adattatu è di moda cunvinta pò fà u vostru viaghju più cunfidendu.Hè particulari nantu à l'abbinamentu di diversi tipi di bagaglii.

A collocazione di diverse sacchetti

Borsa di viaghju à duie mani

I sacchetti di viaghju esagerati sò ancu pieni di affari.Hè ricumandemu di sceglie strisce verticali in quantu à l'abbinamentu.U stilu hè u megliu in u stilu di pistole doppia fila.E strisce verticali verticali correggeranu a proporzione di u pacchettu enormu à u corpu umanu.

saccu

Un saccu vibrante, adattatu per i ghjovani imprenditori.In quantu à l'abbinamentu, hè cunsigliatu di sceglie un mantellu blu scuru è una cravatta rossa.U cuntrastu trà u rossu è u turchinu mostra un pocu di vitalità di ghjuventù.

A collocazione di diverse sacchetti -2

Zaini Sportivi Omini Donne Borsa Laptop Con Rete di Basketball di Calcio Per Adolescenti Ragazzi Sacchetti di Ballo di Calcio Borsa di Palestra Training
Pacchettu di schedari tradiziunale

I pacchetti di schedarii tradiziunali è classici sò un stile must-have per u clan di l'affari.A pelle delicata è morbida, eccu u trench coat di pelle doppia pettu, tutti anu linee di tagliu geomètrica, cù un incantu classicu di l'affari.

Pacchettu di viaghju di l'affari: i pacchetti di cummerciale tradiziunali hè a compra più calda di a vostra nova stagione.Sceglite un saccu scuru è grassu, fate attenzione à sceglie una corbata ligeramente luminosa, è u collu di a cammisa hè u megliu.

Borsa

Borse portatili portatili di manu, adattate per forme slim-fitting, cuncepimentu di scollatura di pistola esageratu, metteranu in risaltu a tessitura ligera di a borsa, è à u stessu tempu permettenu di avè qualchì temperamentu anticu.

A collocazione di diverse sacchetti -3

Saccu di doppia tasca quadrata: U saccu di doppia tasca quadratu hà un gustu nostalgicu, è a struttura di piegatura speciale nantu à a superficia hè destinata à esse u protagonista.Hè ricumandemu di sceglie un piattu ligeramente soltu cù un vestitu formale.U culore hè principalmente neutru, cum'è grisgiu è grisgiu blu.


Tempu di post: 30-novembre-2022