Quanzhou New Hunter Bags & Bagagli Show Room

A cumpagnia hè affilata à HongKong New Hunter Investment Ltd., spicializata in a produzzione di diverse marche di sacchetti;attualmente, hà furnitu servizii OEM per più di 100 fabricatori di marca.A cumpagnia hà una muderna pianta di pruduzzione di prima classe di 11000 metri quatratu è un uffiziu superiore è un ambiente di vita.Hunter Enterprise aderisce à u spiritu di diligenza è rigore, a cullaburazione è l'efficienza, l'eccellenza è l'innuvazione, è s'impegna à custruisce una impresa internaziunale di prima classe, è attraversu u rispettu, cultivà incentivi è assistenza, rinfurzà u sensu di appartenenza. è a pruprietà di l'impiegati.

A missione di u cacciatore:

24 Anni, Accumulazione, Mantene in Movimentu, Solu Per Fà A Differenza.

Quanzhou New Hunter Bags & Bagagli Show Room -1

I nostri valori, cumportamentu è cumportamentu
Approfittendu di i nostri attivi unichi, HUNTER hè impegnatu à furnisce prudutti è servizii superiori chì aumentanu è ottimizzanu u rendiment di i nostri clienti.

Quanzhou New Hunter Bags & Bagagli Show Room -2

Ci hè una varietà di prudutti chì sò esposti in a stanza, cumpresi Borsa di pettu, Borsa Messenger, Borsa Cross-Body, Borsa Cintura è Borsa Tote in Canvas.

Quanzhou New Hunter Bags & Bagagli Show Room -3

L'impegnu à i clienti:
Hunter hè impegnatu à l'eccellenza in tuttu ciò chì circhemu di fà, avemu u scopu di fà affari in una manera coherente è trasparente cù tutti i nostri clienti è ùn detene micca participazioni in l'assi di i nostri clienti.I clienti ponenu una grande fiducia in noi, in particulare quandu si tratta di gestisce l'infurmazioni sensittivi è cunfidenziali. A nostra reputazione per l'integrità è u trattu ghjustu hè di vitale impurtanza per vince è mantene sta fiducia.

Qualità
Strict Control di Qualità: Tessuti delicati è accessori paragunate è scelte da u primu principiu nantu à a mostra è à a pruduzzione in massa.Prucedure di prova dettagliate Micca solu nantu à u cumpurtamentu fisicu, ma aspetti chimichi.Responsabile sempre quandu in tappe di mostra o in massa dopu a vendita.

Moda
24 anni in Bag & Luggage Field, Just To Make A Difference, Different design, Different product to meet the fashion Trending Sempre.

Prufessiunale
Suggerimentu di tecnica di cucitura prufessiunale nantu à u disignu di u vostru saccu, i metudi di teste currispondenti cunsiglianu per currisponde à i vostri mercati.


Tempu di post: 10-aug-2021