Parti impurtanti di u saccu

Quandu compra sacchetti, ciò chì ci hè più preoccupatu hè se a so qualità hè in linea cù i standard.Fighjendu ogni saccu, hè custituitu di ottu parti.Sempre chì l'ottu elementi maiò ùn sò micca filtrati, allora stu pacchettu appartene basicamente à a manufatta fina è a qualità hè affidabile.

Parti impurtanti di u saccu

1. Superficie.A superficia hè equivalente à a faccia di a faccia umana.Si deve esse pianu è liscia.Ùn ci hè micca una cucitura altru ch'è u disignu, senza bolle, senza pelliccia esposta, è culore uniforme.

2. Fodera.Sia chì a biblioteca hè aduprata per tessili o prudutti di pelle (u coghju di coghju ùn hè generalmente micca usatu in u saccu di pelle), u culore deve esse coordinatu cù u pacchettu.Ci sò più cuciture di fodera, è l'agulla deve esse fine è micca troppu grande.

3.cinturina.Questa hè una parte impurtante di u pacchettu è a parte più dannata.Dunque, hè necessariu di verificà e straps senza saldatura è cracke.Siconda, dipende s'ellu a cunnessione trà a cinghia è u corpu hè forte.

4.hardware.Cum'è a dicurazione esterna di u saccu, u hardware spessu ghjucà u toccu finale.Per quessa, quandu sceglite un pacchettu, a forma è u travagliu di l'hardware deve esse pagatu assai, soprattuttu se u hardware hè d'oru, duvete cunsultà u venditore se l'oru hè faciule di fade.

Parti impurtanti di u saccu-2

Zainettu per l'omi e donne, Bookpack in tela si adatta à a maiò parte di l'urdinatori è e tablette da 15,6 pollici, zainu cù u portu di carica USB, all'aperto, escursionismo, marrone
5. Linea.Indipendentemente da l'usu di una linea luminosa o di un saccu di stitching, a durata di l'agulla deve esse uniformemente coherente (a dimensione di i pins di qualcunu di i sacchetti di coghju hè ancu listatu in u designer), è ùn ci hè micca esposizione di l'agulla. capu di linea.

6. cola.Ch'ella sia l'aderenza di a faccia è di l'internu, o di u ligame di a cinturina è u saccu, o l'aderenza di l'accessori è l'accessori, a cola hè fatta in a produzzione di u saccu, è hà u so effettu di cunnessione in ogni locu.Dunque, quandu sceglite un pacchettu, assicuratevi di trascinate ogni cumpunente per vede s'ellu hè forte.

7.zipper.A qualità di i chjusi di pull domesticu ùn hè mai stata passata.Se sceglite un saccu chì ùn hè micca bonu in zipper, da una banda, hè assai inseguru durante l'usu di u pacchettu.Per d 'altra banda, a rimpiazzamentu di u zipper di u pacchettu hè assai tempu.Cose belle.Quandu sceglite un pacchettu, ùn pudete micca piglià ligeramente à u zipper.

8.buttoni.Questu hè ancu un accessori inconspicuous di u saccu.Prestate attenzione quandu sceglite, ma hè più faciule di rimpiazzà chè di tira.

Parti impurtanti di u saccu-3


Tempu di Postu: Nov-07-2022