Cumu pulisce u saccu

A pulizia simplice ùn avarà micca assai impattu nantu à a struttura interna di u backpack è a funzione impermeabile di u backpack.Per a pulizia ligera, seguitate sti passi:

1. Prima, pigliate i pezzi di l'alimentu, a robba puzzolente o altre equipaggiu fora di u saccu.Svuotate e sacchetti è girate u pacchettu à l'inversu per caccià ogni polvera o detriti da u pacchettu.

2. In generale, aduprate una spugna pulita per asciugà immediatamente, ùn ci hè micca bisognu di acqua è sapone.Ma per i tacchi più grossi, pudete sguassate a macchia cù un pocu di sapone è acqua, ma attente à lavà u sapone.

3.Se u saccu hè inzuppatu, lasciate seccu in modu naturali, è infine guarda in u cabinet.

saccu 1

Quantu volte aghju bisognu di lavà u mo saccu?

Qu'il s'agisse d'un sac à dos petite ou d'un grand, il ne doit pas être lavé plus de deux fois à l'année.U lavatu eccessivu distrughjerà l'effettu impermeabile di u backpack è riduce u rendiment di u backpack.Dui volte à l'annu, cumminatu cù una pulizia simplice ogni volta, hè abbastanza per mantene u pacchettu pulitu.

Pò esse lavatu in una lavatrice?

Ancu s'è certi sacchetti ùn anu micca esplicitamente dichjarà chì ùn sò micca lavate in lavatrice, questu hè ancu micca cunsigliatu, è u lavaggiu in lavatrice ùn solu micca dannà u saccu, ma ancu a lavatrice, in particulare i sacchetti di grande capacità.

saccu 2

Grande Zaini Borsa Sportiva Outdoor 3P Borse Tattiche Militari Per Escursionismo Campeggio Arrampicata Impermeabile Borsa in Nylon resistente à l'usura

Passi di u sacchettu per lavà a manu:

1. Pudete ligeramente aspiratu l'internu di u backpack prima, ùn vi scurdate di i sacchetti laterali o di i picculi compartimenti.

2. L'accessori di u backpack ponu esse puliti per separatamente, è i cinturini è i cinturini di cintura deve esse puliti in particulare cù una piccula quantità di detergente o sapone.

3. Quandu sguassate cù detergente, ùn aduprate micca troppu forza, o aduprate una spazzola o simili per spazzola dura.S'ellu hè assai bruttu, pudete lavà cù acqua d'alta pressione o trattà u locu bruttu cù qualcosa cù adsorption.

4. Lochi chjuchi, cum'è i zippers di u saccu, deve esse sbulicatu cù un cuttuni di cuttuni o un picculu spazzola di denti.

saccu 3

dopu a pulizia

1. Dopu avè lavatu u saccu, deve esse seccu naturali.Ùn aduprate micca un soffiu per asciucà per un pocu tempu, ùn aduprate micca un secadoru per seccu, è ùn deve micca seccu in u sole direttu.Questu dannu u tela è riduce u so rendiment.Si deve esse appiccicatu in un locu ventilatu per asciucà.

2. Prima di mette l'essenziali in u pacchettu, duvete assicuratevi chì l'internu di u pacchettu hè seccu, cumprese tutti i zippers, picculi sacchetti è clips removable - mantene u pacchettu umitu aumenta a chance di muffa.

Last but not least: Lavà è pulizziari u vostru backpack pò parenu tempu, ma hè un investimentu di tempu preziosu è deve esse cura, micca trascuratatu.

 


Tempu di post: Aug-22-2022