Comu sceglie un bagagliu megliu?

U bagagliu hè ancu chjamatu trolley bags o valigie.Hè inevitabbile di bump and bang durante u viaghju, ùn importa ciò chì marca di bagaglii, a durabilità hè u primu è primu;è perchè avete aduprà a valigia in diverse situazioni ambientali, hè ancu assai impurtante per esse faciule d'utilizà.

I bagaglii ponu esse divisi in casi duru è casi duru secondu a cunchiglia.E persone sò propensi à l'illusione chì i bagaglii duru sò più solidi.In fatti, i risultati di e teste comparative di u nostru laboratoriu annantu à l'anni anu dimustratu chì i bagaglii forti è durable anu una cunchiglia dura è una cunchiglia molle.Allora chì tipu di bagagli hè adattatu per voi?Fighjemu un ochju à i so vantaghji è disadvantages.

Bagagli rigidi
L'ABS hè più liggeru, ma u policarbonate hè più forte, è sicuru u più forte hè l'aluminiu di metallu, chì hè ancu u più pesante.

Parechje scatuli duru sò aperti à a mità, pudete mette l'articuli uniformi in i dui lati, fissi cù X-band o ogni capa in u mità.Nota quì chì, perchè a maiò parte di i casi duru aperti è chjusi cum'è una clam, piglianu u doppiu di u spaziu quandu sò aperti, ma pudete ancu truvà qualchi casi duru chì si apre cum'è una tappa superiore.

Cumu sceglie un bagagliu megliu1Vantaggi:

- Prutezzione megliu per l'articuli fragili

- In generale più impermeabile

- Più faciule d'impilà

- Più stylish in apparenza

Svantaghji:

- Certi casi lucidi sò più propensi à i graffi

- Meno opzioni per espansione o sacchetti esterni

- Piglia più spaziu per u locu perchè ùn hè micca flexible

- Di solitu più caru chè cunchiglia molle

Soft box en tissu élastique, comme : DuPont Cardura nylon (CORDURA) ou nylon balistique (ballistic nylon).U nylon balisticu hè più brillanti è si sguasserà cù u tempu, ma ùn affetta micca a solidità.U nylon Kadura hè più suave è più resistente à l'usura, è parechji backpacks utilizanu stu materiale.Se vulete cumprà un bagagliu di nylon resistente à lacrime o parachute, assicuratevi di sceglie una alta densità, è sicuru, più pisanti.

A maiò parte di i bagaglii soft-shell anu ancu un quadru duru per mantene a cassa in forma è furnisce una certa prutezzione per ciò chì hè in l'internu, è per aiutà à equilibrà u bagagliu.Sò più faciuli di cram in spazii stretti cà i casi duri.

Cumu sceglie un bagagliu megliu2Vantaggi:

- U tissu hè elasticu, postu più spaziu di salvezza

- Parechji mudelli sò espansibili

- Pò esse stuffed with a little more items

- In generale più prezzu di a cunchiglia dura

Svantaghji:

- U tissu hè di solitu menu impermeabile cà i cunchi duri

- Meno prutezzione di l'articuli fragili

- Forma tradiziunale, micca abbastanza di moda


Tempu di Post: 26-May-2023