Cumu cumprà sacchetti di tela

Nta l'ultimi anni, i sacchetti di tela sò diventati più è più populari trà e ragazze per via di i so culori brillanti, stili novi è prezzi bassi.In ogni casu, perchè un mercatu stabile ùn hè ancu statu furmatu, i sacchetti di tela sò mischiati, è cumu truvà un saccu di tela di moda, ghjovanu, vivace è durable hè diventatu u più grande desideriu di e ragazze, affittendu a so propria sperienza per dì à tutti cumu cumprà. sacchetti di tela.

Cumu cumprà sacchetti di tela-1

Cumu cumprà

Primu, da u tela, u saccu di tela hè principarmenti fattu di tela, corduroy, velvet di lana, etc. In l'invernu, serà equipatu di una lana artificiale, tela di bona qualità, è u tela di corduroy hà una tessitura uniforme è un sensu delicatu di a manu.Relativamente parlante, a sensazione di a manu ùn hè micca assai bona.

Sicondu,in termini di fodera, cuttuni puri è cuttuni di seta linings sò più forti cà linings fibre chimica è ùn sò faciuli à disegnà.Forsi avemu spessu scontru sta situazione: l'apparizione di u saccu ùn hè micca danatu, è u forru hè prima Hè rottu, perchè quandu cumprà un saccu, u forru hè assai impurtante.Certi sacchetti di marca avarà u LOGO di a marca nantu à a fodera, è di sicuru u prezzu aumenterà in cunseguenza.

Cumu cumprà sacchetti di tela-2

Zaino per laptop Camera in tela professionale antiurto Zaino Daypack Bag per DSLR, lenti è treppiede DJI Mavic Pro per Camera

Terzu,in quantu à l'ingredienti, cumparatu cù sacchetti di coghju, a forma di u saccu di tela ùn hè micca fermu è hè faciule da deformà.Per quessa, quandu pruduce u saccu di tela, una strata di tela non-tessuta hè generalmente pressata nantu à u tela, chì hè a mascara di compressione chì e ragazze spessu usanu.U più pesante u tessulu non-tessutu, u più altu u prezzu, è megliu a forma di u pacchettu hè, cusì in generale, quandu l'ingredienti di hardware sò listessi, u tela più pesante hè megliu.

Quartu, in quantu à u travagliu, più fine i punti di cucitura, più forte u saccu, è menu faciule hè di apre u filu.

Quintu, in quantu à l'ingredienti di hardware, vale à dì, zippers, anelli, ganci, etc., u megliu chì aghju vistu avà pò esse di ramu, è di sicuru u pesu hè ancu assai pisanti.

Cumu cumprà sacchetti di tela-3


Tempu di Postu: Nov-14-2022