Cumu deve i studienti sceglie i so sacchetti di scola?Cumu portà?

I studienti d'oghje sò sottu assai pressioni accademiche, e vacanze d'estate duveranu esse un tempu per i zitelli per riposu è rilassate, ma cù a necessità di una varietà di materiali in classi di cramming, facendu chì i sacchetti di scola originali assai pisanti diventanu più pesanti è più pesanti, u corpu chjuche curpì nantu à portà un saccu di scola più forte di u so propiu, a spina di u zitellu protesta, crede chì questu hè una vista chì i genitori ùn volenu micca vede.Cumu sceglie u saccu di scola ghjustu per u vostru zitellu quandu a scola principia?Cumu insignà à u vostru zitellu à purtà un saccu di scola currettamente?

Cumu portà 11.Un standard: u pesu di a scola ùn supera u 10% di u pesu di u corpu di u zitellu.
U pesu netu di a scola hè trà 0,5 kg è 1 kg, cù a taglia chjuca hè ligera è a grandezza hè pisanti.U pesu di a scola purtata da u studiente ùn deve micca più di u 10% di u so pesu di corpu.I sacchetti di scola sovrappesu pò causà a spina di u zitellu per cambià a pusizione per accodà a carica.I sacchetti di scola in sovrappeso pò ancu causà inestabilità di u centru di gravità di u corpu, pressione aumentata nantu à l'arcu di u pede, è più pressione di cuntattu cù a terra.

2.Standard dui: sacchetti di scola per currisponde à l'altezza di u zitellu

Diversi zitelli d'età adattati per e diverse dimensioni di sacchetti di scola, i sacchetti di scola attaccati à u spinu di l'area di u zitellu ùn deve micca più di 3/4, per impediscenu u "pacchettu ùn si adatta à u corpu".I sacchetti di scola ùn deve esse più largu di u corpu di u zitellu, u fondu ùn deve esse più bassu di a cintura 10 cm.

3. Standard trè: hè megliu cumprà un saccu di spalla per u vostru zitellu
U stilu di u saccu di a scola deve esse più grande di i sacchetti di spalla larga, ma ancu in a cinturione di u saccu di spalla è dopu cù a cintura è a cintura di pettu.I zitelli di u terzu à u sestu gradu sò in un periodu di crescita è sviluppu rapidu, a forza relativa di i musculi crescenu lentamente, hè cunsigliatu di sceglie un saccu di scola cù un cinturione d'assistenza in cintura.

4. Quattru standard: I sacchetti di scola sò dotati di materiali riflettenti
In u fronte è u latu di u saccu di a scola, dotatu di materiale riflettente di almenu 20 mm di larghezza, i cinturini di spalla deve esse equipati di materiale riflettente di almenu 20 mm di larghezza è 50 mm di longu.U materiale riflettente nantu à u saccu di a scola pò fà chì i studienti chì caminanu nantu à a strada sò più facilmente identificati è ghjucanu un rolu in ricurdà è avvistà i cunduttori di i veiculi chì passanu.
5.Standard cinque: u spinu è u fondu di u saccu di a scola per avè funzione di supportu

A volta è u fondu di u saccu di a scola duveria avè una funzione di supportu, chì pò aiutà à riduce a carica di u zitellu, ancu s'è u stessu pesu di u libru hè carricu, u zitellu si senti più liggeru chì u saccu di scola ordinariu, chì ghjoca un rolu protettivu. per u spinu.

6.Standard sei: u materiale di a scola deve esse inodore

L'elementi dannosi di i sacchetti di scola deve esse ancu limitati, cum'è l'usu di tessuti è accessori in sacchetti di scola, u cuntenutu di formaldehyde ùn deve micca più di 300 mg / kg, u limitu massimu di sicurezza di 90 mg / kg di piombo.

Per i studienti, hè megliu cumprà ciò chì aiuta i zitelli!

Cumu portà 2


Tempu di Post: 22-May-2023