Bagagli di alta qualità è di grande capacità per a stagione di viaghju

A primavera hè a megliu stagione per viaghjà, ùn importa micca solu, cù l'amichi o cù e famiglie.Saria veramente felice di piglià uni pochi di ghjorni di pausa è di abbraccià a bella natura.Tuttu ciò chì avete bisognu hè solu un bagagliu di grande capacità per mette tutte e vostre cose è saltà in vittura o trenu.

Trolley telescopicu di alta qualità Trolley manicu convertibile per l'omi e donne

strh (1)
strh (3)
strh (2)

Pudete vede da a stampa chì u culore viole di i bagaglii hè abbastanza attraente per l'omi è e donne.Hè fattu di tela Heather / 600D, chì hè impermeabile, ligeru ma durable.Stu bagagliu hè cuncepitu per un usu faciule cù manichi di grab and go in tutti i lati, facendu u viaghju faciule per andà. I sacchetti multipli permettenu di mette in tutti l'articuli.Hè idea per u muvimentu di casa, l'emigrazione, à a scola, viaghjà o studià à bordu.

Persunalizazioni bagaglii bagaglii di viaghju trolley bagaglii di trasportu cù 2 roti

Sè vo circate un bagagliu più chjucu per u trasportu in l'aviò o per viaghjà à corta durazione, pudete vede stu bagagliu di trasportu persunalizatu cù dui roti.

strh (4)
strh (5)
strh (6)

Hè fattu di un materiale di tela persunalizatu leggeru ma forte chì hè resistente à l'acqua è traspirante, ùn deve micca preoccupatu di u ghjornu di pioggia. Pò supportà u bagagliu di 18 kg di rollu multidirezionale è stabilità opzionale cù un pesu assai ligeru in manu.I dui roti sò lisci è silenziu per un tirà faciule in a strada. Puderà furnisce un grande spaziu aumentendu i monti stratificati per risolve tutti i prublemi di bagagli. A dimensione massima si adatta à a conformità di i bagaglii aerei verificati è a dimensione minima salva spaziu per un almacenamentu faciule.

Solu sentite liberu di cuntattate cù Quanzhou New Hunter Bags & Luggages per ogni bisognu. Semu sempre quì per a vostra scelta.


Tempu di Post: 21-May-2022