Classificazione di tissuti di bagaglii è sacchetti

U tela hè u materiale principale di i prudutti di bagaglii.U tessulu ùn solu affetta direttamente l'apparenza di u pruduttu, ma hè ancu ligatu à u prezzu di vendita di u mercatu di u pruduttu.Si deve esse pagatu assai attente à u disignu è a selezzione.Stile, materiale è culore sò trè elementi di disignu.I dui fatturi di u culore di bagaglii è i materiali sò direttamente riflessi da u tela.U stilu di u bagagliu dipende ancu da a dulcezza, a rigidità è u grossu di u materiale per assicurà.Dunque, l'effettu di u disignu cuncettuale deve esse valutatu.

Ci sò parechji tippi di materiali chì ponu esse usatu per i tessuti di i prudutti di bagaglii.I prudutti anu ancu diverse categurie per via di diversi tessuti, cum'è: sacchetti di coghju, sacchetti di pelle imitazione, scatuli di plastica, sacchetti di peluche, sacchetti di tela, etc.

Classificazione di tissuti di bagaglii è sacchetti

1. Materiale di coghju naturali

A materia prima di i materiali di coghju naturali sò tutti i tipi di pelle d'animali.L'aspettu di u coghju naturali hè elegante è generoso, a sensazione hè suave è grassa, u pruduttu hè durable, è hè populari cù l'utilizatori.Tuttavia, per via di u so prezzu altu, l'usu di sacchetti di pelle hè limitatu à un certu puntu.Ci sò assai materiali di pelle naturali utilizati in i prudutti di bagaglii, è sò ancu assai diffirenti cù e diverse prestazioni di i tipi.

2. Cuir artificiale è pelle sintetica

L'apparizione di a pelle artificiale hè esattamente cum'è a pelle naturale, cù prezzi bassi è assai variità.Hè stata utilizata in grande quantità in a produzzione industriale è agricula è a vita di e persone.A prima pruduzzione di pelle artificiale hè stata fatta di clorur di polivinile nantu à a superficia di u tela.L'aspettu è u funziunamentu praticu eranu poveri, è a varietà di poliuretane sinteticu hà migliuratu a qualità di a pelle artificiale.A strata hè aduprata per imità a struttura di a pelle naturale è a pelle sintetica di a pelle naturale, chì hà un bonu rendimentu praticu.

Classificazione di tissuti di bagaglii è sacchetti-2

Sac à dos ultra léger, petit sac à dos de randonnée résistant à l'eau

Dunque, a pelle artificiale pò esse divisa in duie categurie secondu a materia prima, à dì a pelle artificiale di cloru di polivinile è a pelle sintetica di poliuretano.Frà elli, in a serie di pelle artificiale, ci sò materiali cum'è pelle artificiale, pittura artificiale, suede artificiale è film plasticu di cloru di polivinile.In a serie di materiale di pelle sintetica, a superficia hè rivestita da una capa di schiuma di poliuretano, chì hà l'applicazione di pelle sintetica più simili à a pelle naturale.

3. Fur artificiale

Cù u sviluppu di a tecnulugia tessili, fur artificiale hà sviluppatu assai, fur artificiale hà l'apparenza di fur naturali, è u prezzu hè bassu è faciule di mantene.Hè ancu vicinu à fur naturali in quantu à u rendiment.È pò esse usatu per fà prudutti di sacchetti per i zitelli.U so aspettu è u funziunamentu dipende principalmente da i so metudi di pruduzzione.I variità sò pelliccia artificiale di maglia, tessitura di pelliccia artificiale, è pelliccia artificiale riccia.

4. tela di fibra (tela)

U tessulu pò esse usatu in u bagagliu sia per u tela sia per a parte meltica.I tessuti usati in i tessuti includenu u revestimentu di cloru di polivinile è i tessuti ordinali.Trà elli, u revestimentu di cloruru di polivinile hè tessili cù film di clorur di polivinile trasparente o opaca nantu à u fronte o negativu, cum'è u tela quadrata scozzese, tela stampata, tela di fibra artificiale, etc. Stu materiale hà parechji culori è mudelli, È ci sò abbastanza altu. proprietà waterproof è resistenza abrasion, chì pò ièssiri usatu pi fari pacchettu viaghju, packs sports, sacchetti studianti, etc.. À mezu à i tessuti ordinariu, tela, velvet, tela oblique, è tela scozzese arg pò ièssiri usatu pi fari prudutti saccu.

5. Plastica

Plastica hè una varietà di materiali cumunimenti usatu in bagaglii.Hè soprattuttu utilizatu in i cumpunenti di scatula di stampa di pressione termale.Hè u materiale principale di a valigia.Ùn hè solu u culore culuritu, ma ancu u rendiment hè assai bonu.

Classificazione di tissuti di bagaglii è sacchetti-3


Tempu di Postu: Dec-05-2022