Rivestite i vostri strumenti in stile

Avete mai pensatu à sti seguenti dumande: E se un pianoforte puderia cantà?Cumu una chitarra impara à ghjucà micro-toni?Peut-on enseigner à un instrument à clavier à piéger comme un violoncelle ?

Queste dumande ponu suscitarà l'impulsu creativu chì un articulu publicatu nantu à u New York Time nantu à u Guthman Musical Instrument Competition di quist'annu mostra à u mondu cinque strumenti più novi è salvatichi è i finalisti ponu vede e so creazioni venenu à a vita davanti à u publicu in diretta.Ancu se a cumpetizione annuale, urganizata da l'Istitutu di Tecnulugia di Georgia, hè stata in linea quist'annu, i video sottumessi da i cuncurrenti anu permessu à i telespettatori di immergersi in un mondu pienu di ingenuità.

Amamu i cuncetti è l'ispirazioni daretu à a musica, è quantu persone maravigghiusu ponu vene cun tutte l'idee fabulose di ghjucà è innuvà nantu à i strumenti.Mentre ammiremu u talentu di l'artisti, apprezzemu ancu i strumenti stessi.A struttura, u materiale, a tessitura è u culore di i strumenti tutti mostranu a qualità di i strumenti, è sò sicuru chì adoremu i nostri strumenti è cumu prutegemu è ciò chì aduprà dice ancu u gustu di noi cum'è individuu.
Avà fighjemu un ochju nantu à alcunisacchetti di musica per strumenti

23/26 Inch Tenor Ukulele Bag Uke Ukulele Custodia Zippered 5mm Imbottitura Stile di Pattern Coconut Tree Cù Spalla Ajustabile

Rivestite i vostri strumenti in stile
Coat Your Instruments In Style-2

Un saccu ukulele cù u culore neru classicu è inseme cù una figura di palma mostra in a faccia frontale di sta borsa presenta elementi tropicali di cumu ukulele ci porta à noi.

Borsa per chitarra esterna da 41 pollici Copertura impermeabile doppia spalla 10 mm Cinghie Custodia per trasportare Zaino 600D Oxford Borsa per chitarra acustica

Un culore nìvuru tipicu hè sordu è noioso?Allora avete bisognu di verificà questu cù parechje opzioni di culori brillanti è luminosi.

Coat Your Instruments In Style-3
Coat Your Instruments In Style-4

Ùn vi scurdate, eccettu tutte l'opzioni chì vede quì, simu sempre quì per aiutà cun un disignu adattatu per risponde à e vostre richieste finali.


Tempu di post: 15-novembre-2021