Torna à a pruduzzione

Dapoi u ritornu à u travagliu è a pruduzzione u 10 di ferraghju, a nostra fabbrica hà ottinutu un bonu principiu in u primu mese di u so ritornu à u travagliu cuncentrandu nantu à a prevenzione epidemica è u cuntrollu è u sviluppu di a produzzione, cù un flussu constante di ordini di i clienti.
In l'attellu di pruduzzione, a scena pò esse vistu una scena occupata, rumbling miccanicu, cintunari di travagliadori sò u travagliu urdinatu nervu.

nutizie

Dapoi u 10 di ferraghju, avemu principiatu à ripiglià u travagliu.I travagliadori attuali sò più di 300 persone, sò principalmente lucali, menu di a mità di u persunale in l'anni precedenti.Prima di inizià u travagliu, tutte e zone di a fabbrica sò state disinfettate è i travagliadori anu pigliatu a so temperatura duie volte à ghjornu nantu à u travagliu, mettendu prima a sicurità di l'impiegati.A pruduzzione di materiali hè basicamente u Festival di Primavera avanti.U ghjornu attuale pò pruduce 60 000 sacchetti.

Avà a fabbrica hè normale, a cumpagnia hà più di 300 persone torna à u travagliu.Nantu à u principiu di u travagliu, a nostra fabbrica hà fattu misure di prevenzione di l'epidemie, ogni matina per travaglià per a rilevazione di a temperatura, ogni persona hà emessu una maschera, u dopu meziornu è a rilevazione di a temperatura.Hè capitu chì cum'è una di l'imprese prima, avemu focu annantu à a pianificazione iniziale è a preparazione di a ripresa di u travagliu è di a produzzione, hà pagatu assai attente à l'implementazione di u mecanismu di prevenzione è cuntrollu, investigazione di u persunale, materiale di prevenzione è cuntrollu, gestione interna. è altri aspetti, è hà fattu ogni sforzu per prumove a ripresa di u travagliu è a pruduzzione.

nutizie

Prevenzione di Coronavirus (COVID-19): 10 cunsiglii è strategie

1. Lavà e mani spessu è cun cura
Aduprate acqua calda è sapone è fregate e mani per almenu 20 seconde.Travaglia a schiuma à i vostri polsi, trà i vostri ditte, è sottu à e vostre unghie.Pudete ancu aduprà un sapone antibacterial è antivirale.
Aduprate disinfettante per e mani quandu ùn pudete micca lavà e mani bè.Rilavate e mani parechje volte à ghjornu, soprattuttu dopu avè toccu qualcosa, cumpresu u vostru telefunu o laptop.

2. Evitari tuccà a to faccia
SARS-CoV-2 pò campà nantu à certe superfici finu à 72 ore.Pudete piglià u virus nantu à e vostre mani si toccu una superficia cum'è:
● manicu di pompa di gas
● u vostru telefuninu
● un pomo di porta
Evite tuccà ogni parte di a vostra faccia o di a testa, cumprese a bocca, u nasu è l'ochji.Evite ancu di muzzicà e unghie.Questu pò dà à SARS-CoV-2 una chance di passà da e vostre mani in u vostru corpu.

3. Smetti di stringhje a manu è di abbracciate a ghjente - per avà
In listessu modu, evite micca di toccu à l'altri populi.U cuntattu pelle à pelle pò trasmette SARS-CoV-2 da una persona à l'altru.

4. Coprite a bocca è u nasu quandu tossi è starnuti
SARS-CoV-2 si trova in quantità elevate in u nasu è a bocca.Questu significa chì pò esse purtatu da gocce d'aria à l'altri persone quandu tossi, starnuti, o parle.Pò ancu sbarcà nantu à superfici dure è stà quì finu à 3 ghjorni.
Aduprate un tissue o starnute in u coddu per mantene e vostre mani più pulite pussibule.Lavate e mani cù cura dopu avè starnutu o tosse, indipendentemente.

5. Pulite è disinfettate e superfici
Aduprate disinfettanti à base d'alcohol per pulisce e superfici dure in a vostra casa cum'è:
countertops
maniglie di porta
mobili
ghjoculi
Inoltre, pulite u vostru telefunu, laptop, è qualsiasi altra cosa chì utilizate regularmente parechje volte à ghjornu.
Disinfettate e zone dopu avè purtatu l'alimentari o i pacchetti in a vostra casa.
Aduprate l'acitu biancu o solu solu di perossu di l'idrogenu per a pulizia generale trà e superfici disinfettate.

6. Pigliate a distanza fisica (sociale) in seriu
Sè portate u virus SARS-CoV-2, si trova in quantità elevate in u vostru spit (sputum).Questu pò accade ancu s'ellu ùn avete micca sintomi.
A distanza fisica (sociale), significa ancu stà in casa è travaglià remotamente quandu hè pussibule.
Se deve esce per i bisogni, mantene una distanza di 6 piedi (2 m) da altre persone.Pudete trasmette u virus parlendu à qualchissia in cuntattu strettu cun voi.

7. Ùn riunite micca in gruppi
Esse in un gruppu o riunione rende più prubabile chì site in cuntattu strettu cù qualchissia.
Questu include evità tutti i lochi di cultu religiosi, postu chì pudete avè à pusà o stà troppu vicinu à un altru cungressu.

8. Evita di manghjà o beie in i lochi publichi
Avà ùn hè micca u tempu di esce à manghjà.Questu significa evitendu ristoranti, caffetterie, bars è altri ristoranti.
U virus pò esse trasmessu per l'alimentariu, l'utensili, i piatti è i tazzi.Puderà ancu esse temporaneamente in aria da altre persone in u locu.
Puderete ancu uttene cibo di consegna o da asportu.Sceglite l'alimenti chì sò cotti bè è ponu esse riscaldati.
U calore altu (almenu 132 ° F / 56 ° C, secondu un studiu di laboratoriu recente, micca ancu rivedutu da i parenti) aiuta à tumbà i coronavirus.
Questu significa chì pò esse megliu per evità l'alimenti friddi da i ristoranti è tutti l'alimenti da i buffets è i bar di insalata aperta.

9. Lavà i prudutti freschi
Lavate tutti i prudutti sottu à l'acqua corrente prima di manghjà o preparalli.
U CDCTrusted Source è a FDATrusted Source ùn ricumandemu micca di utilizà sapone, detergente o prudutti cummerciale lavatu nantu à cose cum'è frutti è ligumi.Assicuratevi di lavà e mani prima è dopu a manipulazione di questi articuli.

10. Purtate una mascara
I Centri per u Controlu è a Prevenzione di e Malattie (CDC) raccomandanu a Fonte Fiduciosa chì quasi tutti portanu una maschera di tela in i paràmetri publichi induve a distanza fisica pò esse difficiule, cum'è l'alimentazione.
Quandu sò aduprate currettamente, queste maschere ponu aiutà à prevene e persone chì sò asintomatici o micca diagnosticati di trasmette SARS-CoV-2 quandu respiranu, parlanu, starnutenu o tossanu.Questu, à u turnu, rallenta a trasmissione di u virus.


Tempu di pubblicazione: 14-Jan-2021