Vantaghji è mantenimentu di backpack multifunzionale

In a vita, ci hè un gruppu di persone chì portanu sempre sacchetti per u travagliu, u viaghju è i viaghji di cummerciale.In ogni casu, portanu sacchetti in ogni locu.In e so parolle, i backpacks ponu risponde à i so bisogni di almacenamiento di ogni ghjornu.Hanu parechji stili di sacchetti in rotazione?Micca necessariamente, pò esse chì anu un saccu praticu multifunzionale.

wps_doc_0 

1. Hè adattatu per parechje occasioni.Ch'ella sia per u travagliu, u viaghju o un viaghju d'affari, pudemu usà sacchetti di sacchetti, ma ùn avemu micca preparatu una varietà di sacchetti cù stili diffirenti per via di diverse scene, ma un saccu hè utilizatu per a prima volta, cusì hè assai faciule d'associà. cù vestiti.stranezza.Per quessa, l'editore ricumanda chì duvete sceglie un saccu chì hè adattatu per parechje occasioni, è pudete aduprà cù a vostra persunità.

2. Spaziu d'almacenamiento raghjone.In più di a grande capacità, a funzione di almacenamento di u saccu hè ancu un criteriu maiò per ghjudicà a praticità.Per i travagliadori di l'uffiziu, u saccu deve esse capace di prutezzione di l'urdinatore mentre guardà l'urdinatore.Inoltre, i ducumenti, i banche di putenza, i telefuni mobili è altri elementi anu da esse guardati ancu in questu.Dunque, assicuratevi di sceglie un saccu chì pò esse guardatu raghjone in modu chì ùn pare micca disordinatu.

 wps_doc_1

Borsa per laptop di grande capacità per l'omi Borsa per laptop da 17 pollici Zaina multifunzionale nera per computer per e donne omi

3.U tela hè impermeabile è resistente à i graffi.Per e persone chì viaghjanu spessu, hè faciule di scuntrà i ghjorni piovosi quandu ghjucanu.Se u saccu ùn hè micca impermeable, e cose in u saccu seranu definitivamente imbulighjate cù elli stessi.Ma se u tessulu di u saccu hè impermeabile, ùn avete micca da preoccupari di ciò chì sopra quandu esce.

Prima: Ùn porta micca tuttu u tempu.Sè vo avete eserciziu per un bellu pezzu, hè megliu micca di sceglie di portà u vostru backpack per un bellu pezzu.Di sicuru, ùn hè micca bonu per u vostru corpu per portà per un bellu pezzu.Pruvate di purtalla dopu à una ora o duie, è poi mette nantu à a spalle.Trattà a vostra borsa cù u travagliu è u restu pò allargà assai a vita di u vostru saccu.

wps_doc_2

Siconda: Lasciate sempre u vostru saccu vede u sole, è ùn mantene micca in casa senza eserciziu fora.Senza l'umidità di u sole, u vostru saccu pò diventà muffa, è à u stessu tempu ci sarà un odore peculiar, chì face chì a ghjente si senti assai incòmoda, per ùn dì micca chì avete da portà nantu à a spalle, cusì pudete ancu esse. Pigliate per un tempu Basta à piglià u vostru saccu d'amore per un bagnu di sole è dà un pocu di sole?

Terzu: pruvà à evitari attritu à grande scala.In u prucessu di usu, hè inevitabbile di scontru qualchì usura.Questu ùn hè micca per dì chì senza usura, ma per pruvà à riduce i danni causati da l'usura, è per fà menu usu è più cura.Pruvate di evità di usà in i lochi cù una forza di attritu alta o una superficia irregolare.

 wps_doc_3


Tempu di Postu: Oct-10-2022