À propositu di u saccu di laptop

Cumu un saccu di laptop definisce "facile d'utilizà"?

Facile à aduprà include i seguenti fattori: pò esse stallatu, liggeru, còmuda di purtà, funzione ragionevuli.

À propositu di u saccu di laptop

Pò portà Cù l'espansione di a lista EDC, quaderni, telefoni cellulari, banche di energia, orologi, quaderni chjuchi, deve esse purtatu, è in ocasioni granate, assi, pale ... Dopu à a mezza età, avete bisognu di purtà i pannolini per i zitelli, a preservazione di a salute Goji berry tazza di termos o qualcosa.

Chì ghjè u cuncettu di un saccu di laptop assai capaci?

In a maiò parte di i casi, i seguenti tipi ponu esse installati, fora di l'ultimi dui.Pensu chì un saccu di trasportu di grande spaziu qualificatu deve avè a forza di mantene un notebook 20L, 15-inch, più una tavuletta, un telefuninu, un bloccu note, un bancu di energia, una billetera, è micca più, perchè dopu chì questi articuli sò stallati, u pesu. di solitu ùn hè micca bassu.À 3KG, a zitella hà ancu bisognu di portà un ombrello, spray idratante, etc. Di solitu, u saccu chì pò esse imballatu deve avè menu fodera, è ci sò menu restrizioni à l'equipaggiu in l'internu!Fortunatamente, u spaziu attuale di u backpack ùn hè micca un prublema, è hè generalmente scrittu nantu à a descrizzione di u cumpratore.

Chì ghjè u cuncettu di un saccu di laptop ligeru?
I fatturi principali chì affettanu u pesu di u saccu tutale sò i materiali è l'accessori hardware.

Zaini per laptop, Zaini per computer aperto da 15,6 pollici Borse per libri di scola universitaria cù portu USB Water Repellent Daypack Casual Daypack Borsa per laptop per Travel Business College Women Men-Black.

About laptop backpack-2

In generale, i pesi sò i seguenti:

Stratu esternu:2,0 mm suede> 1,5 ~ 1,8 pelle superiore> tela> pelle PU> microfibra> materiale nylon
Stratu internu:100% fibra di poliester + cotone perla EPE
Per l'accessori, fighjate principalmente i zippers è i fasteners:

Cerniera piena di ramu> Zip di testa di rame> Zip di resina> Fibbia magnetica
Elementi metallici>Funzioni in resina
In corta, u menu zippers di pelle è metalli, u più liggeru.Ùn pensate micca chì a pelle è u metallu portanu una texture particularmente bona.Sutta a prissioni di u pesu assolutu, ùn pudete micca aspittà di mencionà un saccu di pelle di serpente, è u coghju è u metale necessitanu mantenimentu., u prezzu hè ancu assai altu, questu hè ancu un mutivu nantu à i bagaglii.Di solitu, hè cunsigliatu chì u saccu di laptop hè menu di 1kg, è ùn serà micca cunsideratu, salvu chì a borsa di a camera supera stu pesu.I sacchetti outdoor ùn sò micca in questa categuria.

About laptop backpack-3


Tempu di pubblicazione: 24-oct-2022